Конфігурація: Салон краси

img1Компютерна програма для салонів краси «WO: Салон краси»

Щоб підвищити рівень управління та обслуговування у повсякденній діяльності салонів краси, СПА – центрів, косметологічних клінік, медичних, оздоровчих центрів тощо, а також взявши до уваги побажання наших клієнтів, серед яких Центр лазерної епіляції та косметології «Медіостар», нашим підприємством була створена програма «Work’sOrganizer: Салон краси»

 

 

Программа, яку можуть повноцінно використовувати власник салону, керуючий , адміністратор, включає в себе наступні можливості:

  • ведення клієнтської бази,
  • зберігання інформації про клієнта (П.І.Б., тел. , адреса, карта, знижка і т.д.),
  • нагадування про Дні народження клієнтів,
  • розсилання SMS та EMail сповіщень клієнтам,
  • попередній запис клієнтів,
  • автоматичний розрахунок заробітної плати співробітникам,
  • графік роботи співробітників ,
  • облік виконаних послуг,
  • облік валютних операцій з клієнтами,
  • облік грошових витрат салону,
  • вести повний контроль роботи салону краси (велика кількість звітів по клієнтах, працівниках, кабінетах тощо).

Ставши нашим клієнтом, у підсумку Ви отримуєте ЗРОСТАННЯ бізнесу, у результаті:

  1. збільшення кількості клієнтів;
  2. підвищення лояльності до Вашого салону краси;
  3. контроль залишків;
  4. можливість провести інвентаризацію в будь-який момент;
  5. контроль над подіями в будь-який час доби, з будь-якої точки світу;
  6. позбавлення від паперового обліку, в якому неможливо розібратися.

Вартість «WO: Салон краси» становить лише 6500 грн. (на 1 р.м., в ціну включені інсталяція, супровід, поновлення протягом року). Кожне додаткове місце встановлюється за окрему плату, що складає 900 грн.

 

«WO: Салон краси» – Абонемент місячний 250 грн. 2 компютера
Кожне додаткове робоче місце 40 грн.
«WO: Салон красоти» – Абонемент річний 2400 грн. 2 компютера
Кожне додаткове робоче місце 300 грн.
«WO: Салон красоты» – безстрочно
6500 грн. 2 компютера
Кожне додаткове робоче місце 900 грн.

Хочемо зазначити, що ми детально вивчили схожі комп’ютерні програми конкурентів і сміливо можемо стверджувати , що аналогів нашому продукту на ринку ліцензійного програмного забезпечення Ви не знайдете! Враховуючи вище зазначене, сподіваємось, Ви приймете правильне обґрунтоване рішення у нашу сторону! Надіємось на плідну співпрацю в подальшому!

 

 

Відеодемонстрація та опис роботи програми

 

 

 

 

(Відео особисто мені мало зрозуміле, хоча можете спробувати, але краще написати нам, щоб отримати безкоштовну особисту презентацію)

На першому кроці заносити нового клієнта в програму. Пізніше є можливість вибрати клієнта з доступних чи створити нового. Вводите основні дані про клієнта, а також його контактні дані.

В картці клієнта будуть відображатись записи про всі процедури чи послуги, які були надані клієнту. Також по кожній процедурі можна створити нагадування в планувальнику, який не дасть про неї забути. В конфігурацї для центрів краси даний модуль був вдосконалений. Тепер при створенні нагадування, коли це потрібно зробити швидко, встановлюємо дату початку процедури, вибираємо клієнта, а також процедури, які він проходитиме, відповідно тривалість події буде збільшуватись у згідно з вибраними процедурами. Також, якщо є декілька кабінетів, можна чітко вказати до якого з них назначено клієнта. Є можливість переглянути вільний час по кожному кабінету, або відправити всі ці данні на друк.

Для додавання послуги ми обираємо її з довідника чи створюємо нову, з вказанням назви, ціни та інших особливостей. Також, якщо в клієнта передбачена знижка – можна одразу вказати і її. У такому випадку система автоматично підрахує загальну ціну. Часто виникає потреба в повторному проходженні процедури, тому тут можна вказати дату її повторення. Оскільки клієнту потрібно нагадати про повторне проходження процедур, то для зручності в програмі існує звіт “по повторних процедурах”. Тут вказується період пошуку клієнтів для повторного проходження процедури. Система уточнює формат виведення даних (друкувати чи відкрити у таблиці). Тут знаходиться повний перелік клієнтів, процедур та дати їх повторень. Це дає можливість повідомити клієнта та, при необхідності, перенести його процедуру на іншу дату.

В даній системі також присутня можливість групового оповіщення клієнтів за допомогою sms та електронної пошти. Для цього вибираємо клієнтів. Система підтягує їхні контактні дані. Вносимо текст повідомлення та натискаємо “Відправити”.

Додатково можна переглянути інформацію про проведену роботу за певний період часу та роздрукувати його. Крім того, у випадаючому меню для кожного стовпця можна миттєво застосувати одну з типових статистичних функцій (мінімальне, максимальне, усереднене значення, кількість всіх та кількість різних значень), що дасть повнішу картину про отримані дані.

Варто зазначити, що внесення працівників (користувачів) до системи відбувається зручно та швидко. Також є можливість розділити їх по групах та надати/обмежеити кожному з них власні права та повноваження до всіх даних, що зберігаються в системі Work’sOrganizer.

Залишити відповідь