SC: Сервісний центр

SC_RMS

Реалізовано в середовищі 1С, для поєднання з релізами “Бухгалтерія для України” та “Управління торговим підприємством”

 

“АКРОС: Сервісний центр” – комплексна автоматизація сервісного центру.

Система автоматизації “АКРОС: Сервісний центр” на базі 1С: Підприємство 8.2 призначена для покращення ефективності роботи сервісного центру по заправці картриджів. Дозволяє вести облік стану картриджів, принтерів в розрізі замовлень і виконаних завдань, керувати взаємовідносинами з замовниками і контрагентами, регулювати і контролювати стан замовлених робіт.

Основні функції системи:

Нормативно – довідкова інформація:

  • Облік картриджів клієнтів (облік по штрих-кодам, по серійним номерам);
  • Облік моделей картриджів;
  • Облік частин/елементів картриджів (ракель, барабан, чіп і т. д.), які можуть бути замінені при заправці;
  • Облік матеріалів, використаних при заправці картриджів, облік аналогів;
  • Автоматичний підбір та формування послуг, в залежності від моделі картриджа, виконаних робіт і списку замінених елементів;
  • Для однієї моделі картриджа можна передбачити декілька послуг, наприклад: «Заправка картриджа CANON EP-27», «Заправка картриджа CANON EP-27, з заміною ракеля і барабана», «Заправка картриджа CANON EP-27, з заміною ракеля і барабана + упаковка»;
  • Встановлення цін за надані послуги по заправці картриджів.

Облік виконання операцій:

  • Прийом картриджів, внутрішня робота сервісним центром, видача;
  • Оформлення заявки на заправку картриджа:
    1. прийом картриджів (по кількості або поштучно) з вказаними серійними номерами;
    2. підбір картриджів за допомогою сканера штрих-кодів;
    3. друк етикеток з штрих-кодом;
    4. поділ роботи на різних відповідальних осіб;
    5. друк заявок для клієнтів.
    6. Автоматичне формування документу «Маршрутний лист» на основі документу «Прийом замовлення»
  • Узгодження робіт з клієнтом:
    1. відправка менеджера на узгодження, з зазначенням елементів, які потребують заміни;
    2. перегляд менеджером інформації по картриджам, які потребують узгодження;
    3. швидкий перегляд вартості робіт по картриджам для різноманітних варіантів робіт;
    4. фіксування результатів узгодження;
  • Внутрішнє узгодження можливостей заправки картриджа, підбір аналога при відсутності необхідної запчастини;
  • Облік виконаних робіт (заправка картриджа) з автоматичним підбором послуги та її вартості в залежності від замінених компонентів;
  • Автоматичний підбір необхідних елементів, які находяться на складі та підходять для використання при заправці конкретного картриджа;
  • Друк «тест» – листа з документа заправки (для кожної моделі картриджа вказується свій принтер), є можливість записати зауваження;
  • Виставлення рахунків,з автоматичним підбором послуг, в залежності від моделі картриджа і виконаної роботи;
  • Облік взаєморозрахунків з клієнтом;
  • Списання запчастин і витратних матеріалів, використаних при заправці картриджа, за нормативом з можливістю коректування;
  • Облік послуг по встановленню картриджів;
  • Облік статусів картриджа;

Звіти:

·Звіт про виконаних заправках картриджів за період у розрізі: менеджера, по заправці картриджів, моделі картриджа, клієнту.

Система автоматизації збільшує рентабельність бізнесу.

Автоматизація сервісного центру дозволяє зменшити “паперовий” документообіг, спростити і пришвидшити аналіз діяльності всіх служб центру, посилити контроль за роботою персоналу, встановити віддалений моніторинг за поточним станом замовлень.

Відео презентація

Якщо Ви зацікавились, то клікайте тут і ми зателефонуємо або напишемо Вам!

Залишити відповідь