Зарплата і Управління Персоналом для України. Базова версія.

Має ряд обмежень у порівнянні з версією ПРОФ:

Уже давно на тисячах підприємств працює програмний продукт “BAS Зарплата та 
Управління Персоналом” версії ПРОФ. Враховуючи стабільну якість програмного продукту прийнято рішення про випуск базової версії програмного продукту “BAS Зарплата та 
Управління Персоналом”, який містить функціональність версії ПРОФ аналогічного 
програмного продукту

Програмний продукт “BAS Зарплата та Управління Персоналом. Базова” дозволить 
невеликим підприємствам у комплексі автоматизувати задачі, пов’язані з 
розрахунком заробітної плати персоналу та реалізацією кадрової політики, з 
урахуванням вимог законодавства та реальної практики роботи підприємств України.
У програмному продукті “BAS Зарплата та Управління Персоналом. Базова” 
підтримуються всі основні процеси управління персоналом, а також процеси 
кадрового обліку, розрахунку зарплати, обчислення податків, формування звітів 
і довідок в державні органи та соціальні фонди, планування витрат на оплату 
праці. Програмний продукт може успішно застосовуватися в службах управління 
персоналом та бухгалтеріях підприємств, а також в інших підрозділах, 
зацікавлених у ефективній організації роботи співробітників, для управління 
людськими ресурсами комерційних підприємств різного масштабу.

ОБМЕЖЕННЯ БАЗОВОЇ ВЕРСІЇ “BAS ЗАРПЛАТА ТА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ”
      
Базова версія програми має ряд обмежень в порівнянні з версією ПРОФ:

• не підтримується ведення обліку діяльності кількох організацій в одній 
  інформаційній базі, але ви можете завести кілька баз;
• одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач;
• не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову 
  конфігурацію і встановлювати її оновлення;
• не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті;
• не підтримується робота розподілених інформаційних баз;
• не підтримується СОМ-з’єднання і Automation-сервер;
• не підтримується обмеження доступу на рівні запису;
• не підтримується версіювання об’єктів;
• не підтримуються сервісні можливості “органайзеру” – робота з електронною 
  поштою, нотатками, нагадуваннями, задачами користувача тощо.
      
Якщо в організації виникне потреба ведення багато фірмового обліку в одній 
інформаційній базі, одночасній роботі користувачів або інші завдання, які не 
вирішуються в рамках обмежень базової версії, то в цьому випадку можна буде 
перейти на роботу з програмою версії ПРОФ, яка не має вказаних обмежень. 
Правила апгрейду для програмного продукту “BAS Зарплата та Управління 
Персоналом. Базова” наведені нижче у поточному листі.

 

Ще раз про основні моменти різниці в можливостях:

Не підтримується ведення обліку господарської діяльності декількох організацій в одній інформаційній базі. При цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп’ютері;

одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач;

Не підтримується зміна прикладного рішення (конфігурації), можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення;

Не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті;

Не підтримується робота розподілених інформаційних баз (обмін між ідентичними прикладними рішеннями);

Не підтримується СОМ-з’єднання і Automation – сервер (доступ до даних системи 1С:Підприємство із зовнішніх додатків);

Поставляється тільки з програмною захистом з обмеженою кількістю прив’язок.