Реалізовано в середовищі 1С, для поєднання з релізами “Бухгалтерія для України” та “Управління торговим підприємством”
“АКРОС: Сервісний центр” – комплексна автоматизація сервісного центру.
Система автоматизації “АКРОС: Сервісний центр” на базі 1С: Підприємство 8.2 призначена для покращення ефективності роботи сервісного центру по заправці картриджів. Дозволяє вести облік стану картриджів, принтерів в розрізі замовлень і виконаних завдань, керувати взаємовідносинами з замовниками і контрагентами, регулювати і контролювати стан замовлених робіт.
Основні функції системи:
Нормативно – довідкова інформація:
- Облік картриджів клієнтів (облік по штрих-кодам, по серійним номерам);
- Облік моделей картриджів;
- Облік частин/елементів картриджів (ракель, барабан, чіп і т. д.), які можуть бути замінені при заправці;
- Облік матеріалів, використаних при заправці картриджів, облік аналогів;
- Автоматичний підбір та формування послуг, в залежності від моделі картриджа, виконаних робіт і списку замінених елементів;
- Для однієї моделі картриджа можна передбачити декілька послуг, наприклад: «Заправка картриджа CANON EP-27», «Заправка картриджа CANON EP-27, з заміною ракеля і барабана», «Заправка картриджа CANON EP-27, з заміною ракеля і барабана + упаковка»;
- Встановлення цін за надані послуги по заправці картриджів.
Облік виконання операцій:
- Прийом картриджів, внутрішня робота сервісним центром, видача;
- Оформлення заявки на заправку картриджа:
- прийом картриджів (по кількості або поштучно) з вказаними серійними номерами;
- підбір картриджів за допомогою сканера штрих-кодів;
- друк етикеток з штрих-кодом;
- поділ роботи на різних відповідальних осіб;
- друк заявок для клієнтів.
- Автоматичне формування документу «Маршрутний лист» на основі документу «Прийом замовлення»
- Узгодження робіт з клієнтом:
- відправка менеджера на узгодження, з зазначенням елементів, які потребують заміни;
- перегляд менеджером інформації по картриджам, які потребують узгодження;
- швидкий перегляд вартості робіт по картриджам для різноманітних варіантів робіт;
- фіксування результатів узгодження;
- Внутрішнє узгодження можливостей заправки картриджа, підбір аналога при відсутності необхідної запчастини;
- Облік виконаних робіт (заправка картриджа) з автоматичним підбором послуги та її вартості в залежності від замінених компонентів;
- Автоматичний підбір необхідних елементів, які находяться на складі та підходять для використання при заправці конкретного картриджа;
- Друк «тест» – листа з документа заправки (для кожної моделі картриджа вказується свій принтер), є можливість записати зауваження;
- Виставлення рахунків,з автоматичним підбором послуг, в залежності від моделі картриджа і виконаної роботи;
- Облік взаєморозрахунків з клієнтом;
- Списання запчастин і витратних матеріалів, використаних при заправці картриджа, за нормативом з можливістю коректування;
- Облік послуг по встановленню картриджів;
- Облік статусів картриджа;
Звіти:
·Звіт про виконаних заправках картриджів за період у розрізі: менеджера, по заправці картриджів, моделі картриджа, клієнту.
Система автоматизації збільшує рентабельність бізнесу.
Автоматизація сервісного центру дозволяє зменшити “паперовий” документообіг, спростити і пришвидшити аналіз діяльності всіх служб центру, посилити контроль за роботою персоналу, встановити віддалений моніторинг за поточним станом замовлень.
Якщо Ви зацікавились, то клікайте тут і ми зателефонуємо або напишемо Вам!