Екрани для бідних

Десять тез зі статті NYT про те, як технології вже зараз ділять людей на класи, передрікають бідних дітей на бідність.

А тут посилання на нашу попередню статтю на цю тему

Американське видання The New York Times опублікувало статтю під назвою Human Contact Is Now a Luxury Good. У ній журналіст розповідає, що взаємодія з живою людиною зараз перетворилося в розкіш.

“Екрани раніше були для обраних. Тепер уникати їх – це символ статусу”.

Журналіст нагадує про часи, коли наявність пейджера було символом зайнятого успішної людини. Тепер же багатії намагаються уникати екранів, виховувати своїх дітей не в цифровому, а в реальному світі.

Публікуємо 10 важливих тез із цієї статті, що показують, як технології ділять нас на бідних і багатих.

1. “Мало того, що самі екрани дешеві, але вони також роблять речі дешевше. Будь-яке місце, в якому можна розмістити екран (класні кімнати, лікарні, аеропорти, ресторани), може скоротити витрати. І будь-яка діяльність, яка може статися на екрані , стає дешевше. Текстура життя, тактильний досвід замінюються на гладке скло “.

2. “Багаті стали боятися екранів. Вони хочуть, щоб їхні діти грали в кубики. І приватні школи без технологій переживають бум. Люди дорожче технологій, а багаті люди готові і здатні за них платити. Показовий спілкування з людьми – життя без телефону протягом дня, вихід з соціальних мереж і відсутність відповіді на електронну пошту – стало символом статусу “.

3. “Оскільки в житті бідних з’являється все більше екранів, вони зникають з життя багатих. Чим ви багатшими, тим більше ви витрачаєте, щоб бути без екрану”.

4. Все швидко змінюється. Починаючи з буму персональних комп’ютерів в 1980-х роках, наявність технологій дому та на вас самих було ознакою багатства і влади. Ранні послідовники технологій з хорошим доходом кинулися за новітніми гаджетами і демонстрували їх усім. Перший Apple Mac був випущений в 1984 році і коштував близько 2500 доларів (в сьогоднішніх доларах – 6000 доларів). Зараз найкращий ноутбук Chromebook, за даними Wirecutter, сайту оглядів продуктів, що належить New York Times, варто 470 доларів “.

5. “Радість – по крайней мере, спочатку – від інтернет-революції носила демократичний характер. Facebook – це той же Facebook, будь ви багатим чи бідним. Gmail – це той же Gmail. І все це безкоштовно. У цьому є щось масове і непривабливе. Але як тільки дослідження показали, що проведений час на цих платформах з рекламою не можна вважати здоровим, все починає здаватися декласованим, як содова або куріння сигарет, які багаті люди упортебляют менше, ніж бідні люди “.

6. “Контакт з екраном починається з молодих років. А діти, які витрачали більше двох годин в день, дивлячись на екран, отримали нижчі оцінки за логікою і мовних тестів, згідно з ранніми результатами масштабного дослідження розвитку мозку більш ніж 11 000 дітей, що підтримує Національний інститут здоров’я. Найнеприємніше, що дослідження показало, що мозок дітей, які проводять багато часу перед екранами, відрізняється. у деяких дітей спостерігається передчасне витончення кори головного мозку “.

7. “Технологічні компанії старанно працювали над тим, щоб змусити державні школи вступати в програми, що вимагають, щоб в школах був один ноутбук на кожного учня, стверджуючи, що це краще підготує дітей до їх екранному майбутньому. Але це зовсім не та ідея, яку переслідували люди, насправді будують майбутнє на основі екрану, в вихованні своїх власних дітей “.

8. “Багаті діти ростуть з меншою кількістю екранного часу, бідні діти ростуть з великим. Рівень комфорту в спілкуванні з людьми може стати маркером нового класу”.

9. Стосовно часу, проведеного на екрані, робилися узгоджені зусилля з боку “бегемотів” Кремнієвої долини, щоб заплутати публіку. Бідним і середнього класу говорять, що екрани хороші і важливі для них і їхніх дітей. У великих технічних компаніях працюють команди психологів і нейробіологів, які намагаються змусити якомога швидше і довше утримувати погляд і розум на екрані “.

10. “Так само як і пропустити фаст-фуд складніше, коли це єдиний ресторан в місті, відокремитися від екранів важче для бідного і людини з середнього класу. Навіть якщо хтось визначив для себе – він не в мережі, це часто неможливо” .
Взято тут, а туди попало з https://www.nytimes.com/2019/03/23/sunday-review/human-contact-luxury-screens.html

Залишити відповідь