Що робити, якщо ваш рекламний аккаунт на Фейсбук заблокований?

Що робити щоб Ваш аккаунт не заблокували….) краще побачити цей пост ДО, ніж Після

Отже, Фейсбук періодично презентує сюрпризи не тільки по частині появи нових функцій або змін у алгоритмах показу постів. Одна з найбільш неприємних речей, яка може статися при SMM на Facebook, це блокування рекламного аккаунту.

Дійсно, блокування рекламних аккаунтів, як часові призупинення їх роботи, так і перманентні відключення (бани) відбуваються регулярно і безпомилково. І в англомовному сегментате Фейсбуку і в українському.

Щоб переконатися в серйозності проблеми з блокуванням, достатньо зайти в “Допомога” Інформаційного центру Facebook

Як можна побачити, більшість повідомлень, що містять фразу “рекламний аккаунт “, пов’язані не з питаннями щодо його використання, а з його блокуванням: чому Facebook деактивував черговий рекламний аккаунт, і що робити, щоб його відновити. Повідомлення, як правило, дуже емоційні. Нередко зустріються і міцні вирази.

Повідомлення в англійському мові такі ж емоційні і їх ще більше.

До слова, представники Facebook у Співтоваристві не відповідають, тому немає сенсу сподіватися отримати там офіційний відповідь. Краще, проаналізувавши можливі причини блокування, заповніть та надішліть контактну форму, що відповідає вашою проблемі або помилці (див. Далі), і тоді вже чекайте відповіді від служби підтримки.

Як відбувається блокування? Користувач вдруг отримує повідомлення від Facebook, що всі оголошення призупинені і рекламний аккаунт відключений у зв’язку з порушенням правил або підозрілою активністю.

Что ж, давайте розбиратися.
Чому Фейсбук блокує рекламні аккаунти за підозрілою активністю?

Логічно припустити, що робиться це для запобігання різного роду фальсифікаціям, захисту користувачів від недобросовісної реклами та покарань рекламодавців, що порушують правила Facebook.

В чому може бути фальшивості? Наприклад, зловмисники можуть приховати ваш аккаунт, щоб розмістити від нього ім’я реклами (в тому числі порушувати правила Facebook), встановивши максимально можливий дневний бюджет. А плати треба вам з вашими картками.

Як Фейсбук може визначити такі дії? По ряду встановлених ознак. Причиною, що відбувається, має максимально швидко і автоматично.

Такими факторами-триггерами, сигналізуючими про можливі порушення, можуть бути, наприклад, зміна способу платежу, невідповідність імені користувача та імені на карті, вхід в аккаунт з інших країн, реклама сайтів з поганою репутацією, жалоби користувачів на рекламу тощо.

В чем ціль Фейсбука в моніторингу реклами?

Facebook хоче, щоб користувачі були задоволені своєю досвідом використання соцсетью і проводили в ньому максимально багато часу. Ради этого Фейсбука готові пожертвувати будь-яким числом рекламодавців, хоча навіть мають малих бюджетів. Тим паче, що вони все рівно не дотримуються правил Фейсбука.

Таким чином, не можна не визнати, що в автоматичному блокуванні рекламних аккаунтів для захисту інтересів користувачів (у тому числі самого блокованого) є певна логіка.
Можливі причини блокування рекламного аккаунту

Правда така, що Фейсбук, як правило, не пояснює конкретних причин призупинення рекламного аккаунту, а лише констатує, що ви порушили його правила (в іншому випадку слід вважати, що вам вже важко пощастило, навіть якщо аккаунт все одно не розблокується).

Більш того, перед поданням заявки на відновлення акаунту вам самим буде потрібно аналізувати попередню активність у рекламному кабінеті та з’ясувати можливі причини його деактивації.

В першу чергу,
Блокування аккаунта може бути пов’язане з наступними діями:

Ваш аккаунт БУВ зламаний.
Був змінений спосіб оплати.
Був різко збільшеній денний бюджет.
На рекламу поскаржилися.
Ви рекламували сайти або посадочні Сторінки, внесені Фейсбук в “чорний список”.
Ви рекламували сайти з сумнівніх категорій (заробіток в Інтернеті, МЛМ, гейт-партии, знайомство та ін.).
У вас накопичилося “критична маса” Порушення (хоча б даже дрібних).
Ви додали в рекламний аккаунт нового користувача з поганою репутацією.
Інший користувач облікового запису здійснів якісь Дії, приводили до Блокування

Тепер давайте поговоримо про те, що робити добросовісним рекламодавцем, щоб не потрапити під блокування з боку Фейсбук.

Як мінімізувати можливість блокування рекламного аккаунту?

Уважно вивчіть і не порушуйте Правила рекламної діяльності на Facebook. Більше того, майте на увазі, что в ЦІ правила періодічно вносяться Зміни и ДОПОВНЕННЯ (без ПОВІДОМЛЕННЯ рекламодавців). І їх незнання не є пом’якшувальною обставиною.
Будьте дуже акуратні при додаванні способу оплати (Не використову чужих карт и карт без імені, картки з вічерпнім терміном Дії).
Як альтернативний способ оплати можна використовуват PayPal, но з обережністю: Facebook спріймає PayPal з Деяк недовірою, и много маркетологи говорять про проблеми сортаменту з цією Платіжною системою.

Слідкуйте, щоб на карточку завжди була мінімально необхідна сума для погашення заборгованості перед Фейсбуком.
Після реєстрації нового рекламного аккаунту не створюйте велику кількість оголошень і не встановлюйте великий денний бюджет.
У разі подорожі по світу, по можливості, не варто часто входити в акаунт з різних країн і створювати оголошення, які потенційно можуть бути відхилені. Використовуйте в дорозі мобільний приклад.
Не додавайте як рекламодавців або адміністраторів сторінок користувачів, у яких може бути погана репутація перед Фейсбуком.
Не давайте доступ до свого акаунту іншим людям: колеги, партнери або клієнти повинні підключитися тільки через власні аккаунти.
Старайтесь створювати рекламу в цілому (картинки, тексти, посулы, запросиви, посадочні сторінки) таким чином, щоб вона викликала у аудиторії позитивне сприйняття.
Не використовуйте в оголошеннях спорних прийомах, а також ключові фрази, які потенційно можуть бути в “чорному списку” Фейсбук.
Не використовуйте в оголошеннях месседж, що передбачає, що у користувача є якась проблема (як дуже часто роблять маркетологи). Заборонено навіть послатися на особисті характеристики користувача (читайте детальніше в “Правилах рекламної діяльності”).
Не рекламируйте партнерські пропозиції із суперечливих категорій, або які можуть бути сильним роздратуванням для користувачів Фейсбук.
По можливості точно налаштуйте таргетування оголошень (щоб мінімізувати вірогідність негативних відгуків).
Старайтесь створити посадочні сторінки таким чином, щоб відвідувачі проводили на них хоча б якийсь мінімальний час, щоб не викликати з Facebook сумніви в серйозності реклами через високий коефіцієнт відмов.
Не використовуйте на посадочних сторінках автопроіграваемые відеоролики, а також висхідні вікна, камбекери тощо. (докладніше вимоги до цільових сторінок також дивіться в правилах реклами).
По можливості можливим уникнути будь-яких порушень, особливо якщо ваш акаунт був створений недавно.
Оперативно видаляйте відклонені або вкрай вимкнені оголошення.
Якщо ваше оголошення було відхилено, то, перш ніж спробувати створити його повторно в зміненому вигляді, створіть спочатку кілька заздалегідь “хороших” оголошень, які будуть схвалені Facebook (хоча і не включені покази).

Але, навіть якщо ви прагнете завжди і в усьому слідувати правилам Фейсбук, на 100% виключіть можливість блокування всіх рівно можливих. Хотя б тому, що іноді автоматична система моніторингу деактивує аккаунти за помилкою (перестраховувавши або неправильно інтерпретуючи ті або інші параметри). Тому необхідно заранее прийняти ряд заходів, які дозволять вам захистити інтереси свого бізнесу в разі подібного ЧП.
Як підстраховуватися на випадок блокування рекламного аккаунту

Підключіть до рекламного аккаунту іншого користувача (родича, колега, партнера або фрілансера).
У просуванні свого бізнесу чи проекту використовуйте максимально можливий обсяг каналів, а не тільки фейсбук . Якщо необхідно, передивіться і диверсифікуйте свою маркетингову активність.
Використовуйте бізнессторінку Facebook. При цьому у кожного аккаунта повинен бути свій спосіб оплати (інакше у випадку блокування всі облікові записи з “забороненою” способом оплати будуть вимкнені). Якщо потрібно, кожен спосіб оплати (банківська картка) може бути прив’язаний до єдиного банківського рахунку.

Ну і наприкінці. Допустимо, це неприємність з блокуванням на Facebook все-таки трапилося.
Що робити, коли ваш рекламний аккаунт виявився відключений?

Итак,
Як розблокувати рекламний аккаунт

Проблема в тому, що якщо деактивація рекламних аккаунтів відбувається автоматично, то для розблокування акаунта потрібне безпосереднє втручання співробітника Фейсбуку.

Приміром, чим гірша репутація вашого акаунта, тим важче буде “дістатися” до живих людей і тим більше вірогідність отримання відмови – будь автоматичний, або без вникання у вашу ситуацію.

Написати в технічну підтримку Фейсбук по поводу реактивації аккаунта можна за запропонованою посиланням або через численні форми для зв’язку, наприклад, за допомогою контактної форми “Довідка про відключені рекламні аккаунти”. Офіційні телефони Фейсбук вважається таємною за сімейну печатю, і користуються ними лише рідкими щасливими.
При заповненні форм на відновлення аккаунта потрібно мати наступне:

Будьте вежливым, що б там не було. Не пишите повідомлення в стані, коли вас одолевает бурі відчуття. Емоції делу тільки знецінюють, та й людина, яка буде читати вашу повідомлення, швидше за все, не має ніякої відношення до блокування вашого акаунта, і знати вас не знає.
Безполезно посилатися на те, які більші суми грошей приносите Фейсбуку. По словам деяких зарубіжних маркетологів, вони витратили десятки і сотні тисяч доларів, але крупними рекламодавцями Facebook вважає тих, хто тратить щомісяця від мільйона.
Если потребуется, то нужно отправить копии своих документов.
Відповідайте на питання і опишіть свою ситуацію потрібно чесно.
Також слід написати, що ви усвідомили свою вину (якщо вона була) і обіцяєте продовжувати не повторювати ці помилки та дотримуватися правил Фейсбук.
Писать нужно на английском языке.
Пишіть в одну форму тільки один раз. Повторной запит, кидає сторінку у сам кінець.
Ваш запит можна також можна задати на сторінці Facebook для бізнесу. Крім цього співробітників Фейсбуку можна знайти в сайтах LinkedIn і спробувати зв’язатись там.

Також у деяких випадках “постраждалим” маркетологам допомогла відправка повідомлень у форматі відео.

Чому співробітники Фейсбука відповідають так довго?

Тут треба мати у виді специфіку подібного роду великих компаній з величезним числом користувачів та рекламодавців.

Працівників Facebook, відповідальних за розгляд запиту про відновлення рекламних аккаунтів, судячи по всьому, абсолютно небагато. При цьому, як можна припустити, аккаунти автоматично блокуються системою кожен день у значних кількостях. Наверняка серед заблокованих багато спамерів, мошенників і просто порушників, у яких при цьому хватає наглости писати гнівні листи, посилатися на цифри своїх витрат або навіть намагатися загрожувати.

Так що співробітники Фейсбуку розглядають подібні заявки без особливого задоволення: одним огишним рекламодателем-порушником стало менше – ну і що?

Також, ймовірно, проблема ще і в тому, що це дві різні категорії людей – маркетологи / підприємці та техніки / клієнти, яких важко зрозуміти друг друга. Ну та ладно …

Як бути з рекламними кампаніями? Ведь нельзя просто так взяти і зупинити все поточне просування?

Скоріше всього, вашому бізнесу доведеться продовжувати свою промо-активність на Facebook за допомогою інших акаунтів.
При розміщенні оголошень з іншого рекламного аккаунду необхідно мати наступне:

Рекламний аккаунт повинен бути максимально старий (від кількох місяців), з гарною репутацією.
У цьому аккаунті має бути свій, не “засвічений” спосіб оплати.
Зайти в іншу акцію потрібно з тих же пристроїв і IP-адрес, що і раніше.
Не слід спробувати з іншого аккаунту створити точно такі самі оголошення або рекламувати ті самі самі посадочні сторінки. Потрібно з’ясувати, в чому була помилка, і постаратися вирішити свої рекламні завдання іншими способами.
Можливо, ваша сторінка теж була скомпрометована, і реклама повинна вести від імені іншої сторінки.

Надіюсь, ці поради допоможуть вам уникнути блокування аккаунту в майбутньому або вирішити цю ситуацію, якщо вона все-таки відбулася.

Залишити відповідь