Обов’язки:
- ведення одного околодержавного ТОВ, де у Вас будуть помічники, які допоможуть з монотонною роботою:
- складання та подання фінансової і податкової звітності;
- реєстрація податкових накладних;
- нарахування заробітної плати, лікарняних та відпускних;
- контроль документообігу;
- проведення платежів.
Вимоги:
- досвід роботи на посаді головного (заступника) бухгалтера від 3 років (у сфері виробництва, торгівлі чи послуг);
- робота з ТОВ та ФОП на загальній, спрощеній системах оподаткування з/без ПДВ;
- досвід роботи з контролюючими органами;
- робота з валютними операціями, розрахунком курсових різниць;
- впевнений користувач ПК: Word, Excel, 1С 8.2, 8.3, пограмами «Клієнт-банк», MeDoc.
Умови роботи:
- повний робочий день з 9.00−18.00, обід 13.00−14.00;
- ринкова(від 10000) з/п + премії + путівки
- офіційне працевлаштування, усі гарантії згідно КЗпП України;
- навчання, можливість професійного росту;
- облаштоване робоче місце;
- належні умови праці (офісний центр, кондиціонер, чай, кава);
- дружній колектив та корпоративний відпочинок.
Запрошуємо Вас! Деталі взнавайте у Ромки, резюме йому ж або внизу див контакти або t.me/R0MK0, fb.com/R0MK0 чи [email protected]