Електронний документообіг Work’sOrganizer
Функції системи електронного документообігу Work’sOrganizer:
- Планування та організація структури фірми;
- Кадровий облік: введення працівників, їхніх особистих, професійних даних та інших додаткових відомостей;
- Ведення електронного документообігу всередині та за межами фірми;
- Обробка, створення та впровадження наявних документів в електронний документообіг;
- Контроль та аналіз робіт(виконуваних і виконаних) та подальше їх планування;
- Ефективна взаємодія між структурними підрозділами фірми та усіма її працівниками;
- Також електронний документообіг Work’sOrganizer передбачає можливість ідентифікації користувачів та розподілу їх прав та повноважень стосовно створених та існуючих документів та завдань.
Якщо Ви зацікавились, то клікайте тут і ми зателефонуємо або напишемо Вам!
- Клієнтська ліцензія до 10 р.м.: 2500 грн., більше, дешевше