Книжки для бізнесу: топ п)ятірочка

  1. “Rework”. Джейсон Фрайд, Девід Хайнемайєр

Автори цієї захопливої книжки вкотре нагадують, що ми живемо в новiй реальності, в якій кожен вільний займатися бiзнесом. У книжці розповідається про те, як можна створювати власний бiзнес й отримувати всi потрiбнi для цього грошовi вливання. Іноді при цьому навiть не потрiбен офіс, бо за нинішніх часів можна працювати вдома i взаємодiяти з людьми, з якими ви нiколи не зустрiчалися.

  1. “Стратегія блакитного океану”.Чан Кім, Рене Моборн

Автори цієї книжки про конкуренцію розповідають, як створити бізнес, вільний від ринкових акул. У книзі демонструється прибутковість і зростання підприємства, процес розробки продуктивних ідей для максимізації попиту в ринковому океані, де конкуренція відсутня. Автори пропонують покрокові інструкції, що допомагають вивести організацію зі стану «кривавої» конкуренції і розробити нову модель.

 

  1. “Від нуля до одиниці”. Пітер Тіль

Автор цієї книжки – перший інвестор Facebook, створив платіжну систему PayPal – вважає, що основа будь-якого успішного стартапу – унікальний продукт, що дає будь-якій компанії виграшний статус монополії. Таким чином, ця книга – це вправа, що тренує здатність мислити. Адже саме в цьому і полягає завдання стартапу: відчувати питаннями наявні ідеї і переосмислювати бізнес з нуля.

 

  1. “Ілон Маск. Tesla, SpaceX і шлях у фантастичне майбутнє”. Ешлі Венс

Невловимий геній із Кремнієвої долини у цій оповіді не грішить ні замкнутістю, ні прописаною низьковуглеводневою дієтою. Він їздить на червоному седані Model S виробництва власної фірми Tesla і не терпить тих, хто, почувши слово «ні», опускає руки. Перетворити людей на колонізаторів космосу – ось мета життя цього чоловіка, який, за його власними словами, хоче померти з думкою, що на людство чекає яскраве майбутнє.

 

  1. “Величні за власним вибором”. Джим Коллінз

На основі дев’ятирічних досліджень Коллінз і його колега Хансен вивели принципи створення великого та сталого підприємства в наші непередбачувані і насичені подіями часи. Автори розглядають так званих «десятикратників» — компаній, які за період дослідження отримали показники, що в 10 разів перевищують середні результати по галузі. При цьому успіх таких компаній багато в чому визначали подібні особисті якості та менеджерський стиль їх лідерів.

One thought on “Книжки для бізнесу: топ п)ятірочка

Залишити відповідь